09 Вересня 2021
Веганські продукти: данина моді чи перспективна ніша?

Станіслав Войтович, президент ГК TERRA FOOD:

“Є всі підстави думати, що український ринок веганських продуктів буде зростати й розвиватися. Деякі українські підприємства — наприклад, Terra Food — у жовтні 2020 року одержали сертифікат Vegan Society. Це відкрило перед компанією широкі експортні перспективи (зокрема, на зарубіжні ринки постачається веганське масло зі смаком авокадо).

Для українських виробників тут головне — не втратити тих клієнтів, які вже відмовилися від продуктів тваринного походження і перебувають у пошуку доступних за ціною веганських продуктів. При цьому питання ціни дуже важливе: імпортні рослинні продукти дуже недешеві, тому їхні українські аналоги повинні бути конкурентоспроможними. Однак відразу скажу, що вони ніколи не будуть коштувати нижче або врівень зі «звичайними» м’ясом, молоком або яйцями. Свідомість завжди має свою ціну”.

Повний текст колонки на сайті НВ.Бізнес:

http://surl.li/afexm