15 Березня 2021
ТЕРРА ФУД збільшив частку ринку з виробництва рослинно-вершкових сумішей і зберіг лідерство відразу в 3-х ключових категоріях

На початку березня відбулися збори консультативної ради, де були презентовані результати роботи Групи компаній TERRA FOOD у 2020 році. Згідно звітних даних, молочна компанія ТЕРРА ФУД утримує лідерство одразу в декількох напрямках.
За підсумками 2020 року частка компанії у виробництві рослинно-вершкових сумішей досягла 37,7%, що майже на 4 процентних пункти перевищує аналогічний показник 2019 року. Даний результат дозволяє ТЕРРА ФУД заявляти про безумовне лідерство в цьому сегменті і контролювати понад третини ринку спредів. При цьому, за даними аналітичного порталу Іnfagro ринок рослинно-вершкових сумішей за підсумками року «просів» на 8,5%. Значна позитивна динаміка говорить про високу адаптивність ТЕРРА ФУД до роботи в нових ринкових реаліях і правильну бізнес-стратегію.
За підсумками 2020 року ТЕРРА ФУД зберігає лідерство у виробництві масла (12,2% ринку на кінець 2020 року), і це на тлі скорочення обсягів ринку в цілому у даному сегменті (на 3,5%). Продукцію ТЕРРА ФУД в цій категорії забезпечують потужності Тульчинського маслосирзаводу, на якому виготовляється масло під ТМ «Ферма» і ТМ Premialle.
У виробництві плавлених сирів ТЕРРА ФУД з часткою ринку 32,7% також залишається номером один в Україні. Продукція в цьому сегменті представлена ​​ТМ «Ферма», ТМ «Золотий резерв», ТМ «Тульчинка».
ТЕРРА ФУД, як і раніше, лідирує у виробництві сирів та сирних продуктів, посідаючи, відповідно, другу і першу сходинки рейтингу молочних виробників.
Стабільно лідерські позиції компанія також утримує в експортному напрямку. Так, за підсумками роботи в 2020-му році ТЕРРА ФУД вже вкотре залишається беззаперечним лідером з експорту спредів (37%!), а також займає 21,8% ринку плавленого сиру і 11,2% – незбираного молока. Такі показники дозволяють ТЕРРА ФУД охопити 12,4% всього експортного ринку молочних компаній України.

«Минулий рік в черговий раз продемонстрував, що висока бізнес-адаптивність – сильна сторона компанії ТЕРРА ФУД, – зазначає Фортунато Гуадалупі, генеральний директор ТЕРРА ФУД. – Пишаємося тим, що обрана стратегія дозволила нам зміцнити лідерство відразу в декількох ключових категоріях на тлі загального зниження ринку. Ми завжди тримаємо в фокусі очікування українського споживача, пропонуючи йому молочні продукти найвищої якості. З цією метою ми суворо контролюємо якість інгредієнтів, які використовуємо у виробництві. Так, ТЕРРА ФУД висуває високі вимоги до постачальників, а також тестує продукцію на кожному етапі виробництва – як в лабораторіях підприємств, так і в незалежних лабораторіях на виконання всіх норм і вимог держави».

В 2021-му році ТЕРРА ФУД планує кілька продуктових запусків, які стануть справжнім проривом на українському ринку молочних продуктів.