16 Вересня 2020
15 нових ринків за 2 роки

Компанія ТЕРРА ФУД, один із провідних українських виробників молочної продукції, продовжує розширювати експортну географію та просувати made in Ukraine у світі.

За останні 2 роки українські спреди, масло, плавлені та тверді сири з’явились на полицях магазинів Болгарії, Македонії, Ірану, Катару, Палестини і навіть таких віддалених куточків планети, як Габон, Мавританія, Нігер, Танзанія, Гана, Бенін, Бахрейн, Конго, Сенегал, Кот Д’Івуар.

Нагадаємо, що протягом останніх 6 років (2015 – 2020) ТЕРРА ФУД впевнено тримає першість серед українських виробників за експортом масложирової продукції. Протягом першого півріччя компанія експортувала найбільше спредів та плавлених сирів з-поміж усіх українських виробників – відповідно, 4090 т (39% українського експорту спредів) та 413 т (49,6% від загальноукраїнського експорту плавлених сирів). Відрив від найближчих конкурентів складає в цих нішах відповідно 6% і 20%. Загалом, продукція компанії представлена на 55 експортних ринках.

«За підсумками першого півріччя, наша продукція стала №1 з експорту на ринках Азербайджану (у сегменті спредів (1040 т, це 48,5% ринку) та сирних продуктів (45 т та, відповідно, 48%), Молдови (спреди – 690 т, 60% ринку, масло – 248 т, 24,5% та сирний продукт – 1360 т, 68%), Оману (спред 133 т, 86% ринку), Куби (спред 90,3 т, 67% ринку), Лівії (спред 110 т, 83% ринку), – коментує Максим Войтович, директор із зовнішньоекономічної діяльності ТЕРРА ФУД. – Також потужна частка українського молочного експорту належить нам в Ізраїлі, Грузії, Вірменії, Йорданії, Єгипті, Лівані, Іраку, Туркменістані, Македонії, Сербії, Албанії».

На закордонних ринках користуються попитом як власні бренди компанії (ТМ Тульчинка, TM Gold Valley, TM 100 Cows, TM Laktika) так і продукція, яку ТЕРРА ФУД виробляє на замовлення місцевих ВТМ (Власна Торгова Марка).