Новини

Новини

Компанія «ТЕРРА ФУД» приєдналася до Європейської Бізнес Асоціації (EBA)
Компанія «ТЕРРА ФУД» приєдналася до Європейської Бізнес Асоціації (EBA)
31 серпня 2015
25 серпня 2015 року компанія «ТЕРРА ФУД» стала офіційним асоційованим членом Європейської Бізнес Асоціації (EBA) і була представлена бізнес-спілці України. Під час презентації та знайомства з новими членами Асоціації, Генеральному директору компанії «ТЕРРА ФУД» Георгі Гівішвілі було вручено сертифікат членства та обговорені спільні проекти на майбутнє.
Відбулася робоча зустріч ТОП-менеджменту «ТЕРРА ФУД» з працівниками виробництва
Відбулася робоча зустріч ТОП-менеджменту «ТЕРРА ФУД» з працівниками виробництва
25 серпня 2015
19 та 20 серпня 2015 року Генеральний директор «ТЕРРА ФУД» Гіоргі Гівішвілі, Директор з управління персоналом Світлана Николенко та Операційний директор Дмитро Кульбашний з робочою зустріччю відвідали чотири заводи Групи компаній «ТЕРРА ФУД» — Крижопільський сирзавод, Тульчинський маслосирзавод, Вапнярський сирзавод і Чечельницький завод плавлених сирів.
ТМ «Ферма» бере участь в акції Tetra Pak «Ультраплюси молока для сім'ї та гаманця»
ТМ «Ферма» бере участь в акції Tetra Pak «Ультраплюси молока для сім'ї та гаманця»
01 липня 2015
ТМ «Ферма» бере участь у всеукраїнській акції світового лідера харчової упаковки Tetra Pak — «Ультраплюси молока для сім'ї та гаманця». Один раз на місяць протягом 5 місяців серед учасників акції буде розіграно по 50 000 гривень, 1 200 поповнень рахунків мобільних номерів телефонів по 150 гривень та 1 200 персональних календарів від Tetra Pak.
Новинка! Вершки ТМ «Ферма» в упаковці Tetra Prisma!
Новинка! Вершки ТМ «Ферма» в упаковці Tetra Prisma!
24 червня 2015
Зустрічайте у червні – натуральні та смачні вершки ТМ «Ферма» у зручній упаковці Tetra Prisma 505 грам з жирністю 10%, 15%, 20 % та 33%. ТМ «Ферма» продовжує розширювати асортимент молочної продукції з високоякісного фермерського молока. Зустрічайте на полицях магазинів відбірні вершки ТМ «Ферма» в упаковці Tetra Prisma 505 г., вироблені з натурального коров`ячого молока екстра та вищого ґатунку, отриманого від великих фермерських підприємств.
Якість та безпеку рослинно-вершкової суміші ТМ «Тульчинка» підтверджено в Європі – нова рекламна кампанія «Доброго знаку»
Якість та безпеку рослинно-вершкової суміші ТМ «Тульчинка» підтверджено в Європі – нова рекламна кампанія «Доброго знаку»
19 червня 2015
З 20 червня на телеканалах СТБ, ICTV, Новий Канал, М1, М2, QTV відомі телеведучі Ігор Кондратюк та шеф-кухар Ектор Хіменес-Браво розкажуть мільйонам телеглядачів як потрібно обирати якісні продукти та чому варто робити свій вибір на користь продуктів з «Добрим знаком». У рамках проекту телеглядачам також нагадають, що на початку 2015 року рослинно-вершкова суміш ТМ «Тульчинка» першою в Україні пройшла жорстку перевірку в європейських лабораторіях та отримали визнання національної кампанії контролю якості та харчової безпеки продукції – «Добрий знак».
Нова рекламна кампанія ТМ «Біла лінія» – Якість та безпеку підтверджено «Добрим знаком»
Нова рекламна кампанія ТМ «Біла лінія» – Якість та безпеку підтверджено «Добрим знаком»
19 червня 2015
З 20 червня на телеканалах СТБ, ICTV, Новий Канал, М1, М2, QTV стартує нова рекламна кампанія ТМ «Біла лінія» в рамках підтримки національної кампанії якості та харчової безпеки «Добрий знак». Відомі телеведучі Ігор Кондратюк та шеф-кухар Ектор Хіменес-Браво власним прикладом показують, як обирати якісні та безпечні продукти, і чому варто робити свій вибір на користь продуктів з «Добрим знаком». ТМ «Біла лінія» розповість телеглядачам про те, що однією із перших отримала право використовувати знак якості та безпеки. Весь асортимент ТМ «Біла лінія» у січні 2015 року, пройшовши ретельні перевіркі в європейських лабораторіях, отримав відзнаку «Добрий знак».
Відео
«ТЕРРА ФУД» презентував нові експортні категорії на міжнародній виставці Jordan FOOD Exhibition 2015
«ТЕРРА ФУД» презентував нові експортні категорії на міжнародній виставці Jordan FOOD Exhibition 2015
12 червня 2015
9-13 червня 2015 року компанія «ТЕРРА ФУД», лідер з виробництва молочної продукції в Україні, бере участь у головній продовольчій виставці Йорданії – «Jordan Food Exhibition 2015». На виставці «ТЕРРА ФУД» представляє офіційний дистрибутор в Йорданії – Al-Farah International For Food Security Co.
ТМ «Ферма» підтримала маленьких вінничанок на фестивалі «Міні міс Вінниця 2015» та «Міні модель Вінниця 2015»
ТМ «Ферма» підтримала маленьких вінничанок на фестивалі «Міні міс Вінниця 2015» та «Міні модель Вінниця 2015»
05 червня 2015
2 червня у Вінниці, в театрі ім. М.К. Садовського, втретє відбувся щорічний фестиваль талантів та краси «Міні міс Вінниця 2015» та «Міні модель Вінниця 2015». Цього року ТМ «Ферма» підтримала юних вінничанок та стала генеральним спонсором фестивалю. Додатково ТМ «Ферма» запровадила власну номінацію «Міс чарівність» та нагородила найчарівнішу вінничанку цінним подарунком та дипломом.
Якість та безпеку продукції «ТЕРРА ФУД» підтверджено міжнародною сертифікацією Халяль (HALAL)
Якість та безпеку продукції «ТЕРРА ФУД» підтверджено міжнародною сертифікацією Халяль (HALAL)
04 червня 2015
Центр Досліджень та Сертифікації Халяль «Альраід» підтвердив відповідність молочної продукції «ТЕРРА ФУД» ісламським канонічним нормам (продукція не містить заборонених в Ісламі речовин). Тепер мусульмани у всьому світі можуть з упевненістю споживати молочну продукцію, вироблену на підприємствах Групи компаній «ТЕРРА ФУД». Міжнародну сертифікацію Халяль (HALAL) отримали виробничі майданчики «ТЕРРА ФУД»: «Білоцерківський молочний комбінат», «Решетилівський маслозавод», «Тульчинський маслосирзавод», які виробляють продукцію в категоріях: UHT milk, UHT cream, Soft cheese, UHT yogurts, Blended butter.
Плавлені сири за ДСТУ – ідеї для сніданку від ТМ «Ферма» знову на телеканалах України
Плавлені сири за ДСТУ – ідеї для сніданку від ТМ «Ферма» знову на телеканалах України
03 червня 2015
ТМ «Ферма» продовжує рекламну підтримку асортименту плавлених сирів, виготовлених за Державним стандартом України. Вже вдруге цього року бренд розповість українцям про смачну ідею для сніданку з натуральними та якісними плавленими сирами. Рекламна кампанія розпочнеться 6 червня на провідних телеканалах України.